Jobba i helgen

Då ska man jobba i helgen, man hinner inte slappna av förrän man ska jobba helg igen. jobbar kväll kväll dag. Jobbar två kvällar nästa vecka, GUTT...

Nu sitter vi och kolla på Mamma mu och kråkan. Tuva kan varenda replik och rörelse i filmen. Konstigt har man kollat på den 500 000ggr så...

Pratade med en kompis igår och vi (hon) kom fram till att vi hade likadana bikini, men som vi sa vi solar ju inte ihop så ofta på sommaren. =) Men vad roligt det skulle se ut om vi skulle ligga på stranden båda två i likadana bikini. Hahahaha..
Nästa gång jag är och handlar så ska ajg nog gå in och köpa mig en vit bh, så det passar till vita kläder, inte snyggt att ha en svart bh och vita kläder över. =) Men gud vad bra bh dom har, fast den sitter åt lite är inte så van vid det men hon sa att dom tänjer sig. Hoppas det annars så får jag krupp...

Om 1½ timme börjar jag jobba, =( vill inte. Har jobbar till halv 10 nu fyra kvällar denna vecka, men man få ju se d så att det blir pengar....
Nu kommer lillan hon vill också data men det går ju inte så bra..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0