Halva veckan avklarad..

Jag har inte varit så flitig med att uppdataera, men jag har jobbar tre kvällar på raken och är ledig idag (skönt) och sen jobbar helgen.. Sen var den jobbiga veckan slut.. Underbart..

Det är nån som har skrivit:" Grattis till 4 åringen" men det står anonymt, vem är det???? Vill gärna veta vem det är.  

Idag var jag och handlade, det gick en massa pengar =( men efter handlingen så RÅKADE jag gå in på chanse och hittade en bh och en bikini för halva priset. Det blev iaf mindre än vad dom kostade.. Så nu få d banne mig bli fint väder i sommar så jag kan använda min fina bikini =) Det få bli fler bh:ar där.. Jag kunde ha mindre stl än vad jag har.. JIPPI!!!

Vill gärna att det ska bli fint väder nu så vi kan åka på semester, jag längtar sååååå... VIll bara komma bort från detta och bara njuta.

Annars så händer det inget spännande i vår lilla familj...

Kommentarer
Postat av: Helena

Oj..namnet försvann visst, det gör det ibland om man skriver det innan man skriver texten har jag märkt.

Men det var i alla fall jag som grattade lilla 4-åringen=)

2009-05-28 @ 19:42:40
URL: http://helenabengtsson.blogg.se/
Postat av: Petra

Jaha då vet jag.. Man är ju lite nyfiken...

2009-05-29 @ 10:35:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0