Beställt

Igår gjorde jag och en jobbarkompis en bestälning på jobbarkläder =) Äntligen!!!! Vi kommer att bli hur j*vla snygga som helst på jobbet. Vi bestälde två stycken klänningar, jag funderar på att köpa stödstrumpor så slipper man ha byxor under. Klänningarna går ju över knäna båda så det borde väl inte vara några problem. 
Kan ju säga att vi var inte så närvarande på jobbet igår =) Vi sprang och letade storlek som passade oss. Och tillslut hittade vi den. Funderar på att köpa svarta leggings att ha under också. Så slipper låren nötas på varandra =) hahaha...
Jag trivs ganska bra nu på jobbet, jag säger det nu men om ett tag så är jag kanske så trött på det så att jag kan spy. Men det är väl så med alla jobb.

Josse: blåsorna har lagt sig, det börjar bli bättre. Men vi få hålla tummarna på att dom försvinner snart. Dom har börjat att torka. Så det är på rätt väg...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0