4år

Igår fyllde min stora tös 4 år... Herregud, för fyra år sedan var hon bara en dag gammal och det var inte mycket med henne då... Snart fyller min lilla tös 1år.. Tiden går för j*vla fort fram...
Tuva fick en massa fina paket, en cykel, betty spagetti docka, en dammsugare, en bok med fåret Shaun, kläder (mycket fina kläder) pengar och så fick hon biljetter till djurparken... Vi ska åka dit den 6 juni med kusinerna. Hade gärna varit här nere i Mörby då men djurparken går jag gärna till. Tuva här himla nöjd med cyklen, hon cyklar nästan hela tiden.

Jag har varit duktig nu i två dagar, har varit ute och gått. =) ett + till mig!!!!!!!!!!!!!!!!! Vet bara inte hur jag ska hinna med det i veckan, jobbar alla dagar utom torsdag =) Kan ju ta en liten runda, så kan ju Tuva cykla. Hon orkar nog inte så långt. Vi ska testa om hon orka cykla till dagis på tisdag, jag hoppas hon gör det. =)

Vilket underbart väder vi har haft nu i två dagar, hoppas bara det fortsätter =9 jag gillar solen!!!! Vill gärna vara lite brun när min lillebror tar studenten =) vill ju inte vara vit som ett lakan...

Glömde säga att jag beställde ju ett par jobbar skor i tisdag och fick dom redan samma vecka på fredagen... Det kallar jag servis...

Nya cyklen!!!!!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Grattis till 4-åringen!!!!

2009-05-24 @ 22:26:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0