Underbart

väder har d varit nu i två dagar.. Fast man ska väl inte ropa hej än.. Kommer säkert en knäpp, med snö och kallt. Undra om våren har kommit nu??!!!! Det som är så svårt med våren är när ska man byta kläder på barnen?? En annan känner ju det själv. Men t ex när ska man ta bort åkpåsen till Tindra??? Men det ska jag nog ha ett tag till tror jag, det är ju kallt om morgonen när vi går till dagis och hon rör ju inte på sig så mycket. Har ju en fäll som jag tänkte lägga i, men när vet jag inte... Men men sånt löser sig väl..

Igår kollade jag igenom lite kläder som jag hittade och det fanns hur mycket jackor som helst till Tuva så jag slipper köpa en, skönt... Hittade en till Tindra också, en väst med.. Ska bara ha en lite tjockare tröja till henne som hon kan ha under västen... Sött... Tack Linda.... Har kvar sen Tuva fick dom av dig...

Kommentarer
Postat av: Helena

Tack för dina heta tips!! Jag tror oxå det är bäst att ligga före med teorin, annars vet man ju inte varför man ska göra si & så.

Det blir inte den bilen, har blivit varnad för just den modellen att det är ofta krabb och att det blir dyra lagningar + att den är dyr i drift & försäkring.. Letar nu för fullt efter en annan golf!!=)

Kram

2009-03-19 @ 08:58:08
URL: http://helenabengtsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0