Män som hatar kvinnor

Var på bio igår och filmen var bra. Spännande, bra gjord. Den tycker jag att alla ska se, iaf dom som har läst boken. Det är lite synd att dom andra två ska gå som tv-serie. Jag tycker att dom ska också gå på bio. Det var hur skönt som helst att få sitta själv och inte bli störd av att nått barn ska ha hjälp. Det var alldeles underbart!!!!! Och det hade gått hur bra som helst hemma. Tindra blev lite ledesn när hon skulle sova men d var det ända. Det var ett tag sedan jag läste hans böcker, få ta en runda i dom igen, man kommer inte ihåg alla böcker man läser. Fast det är en hel del sidor, 700 lr nått vadera. Ojojojoj...

Jag och min svägerska kom hem till ett hus med fullt av ungar, och jag var nära på att vända i dörren. =)
Men det var kul att komma hem också!!!! Hade ju tänkt lite på barnen =)
Idag fick jag ta hand om diskningen och röjningen, jag som inte ens var hemma igår kväll. Men men, irriterad var jag med. Bara för att jag inte var hemma så behöver inte jag ta hand om disken dagen efter, d kan ju han göra. Jag åt inte ens maten heller. ÅÅÅÅÅÅÅHHHHHHHHHHHHHHHHH..... Bakfull är han med. Så det är SSSÅÅÅÅ synd om honom idag. Men det tycker jag inte ALLS, jag har iaf inte hält i honom vinet och ölen. KARLAR


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0