Kroppkakor

Igår var vi hos ett par kompisar. Mattias hjälpte Per med snickeriet, Hanna och jag gjorde maten, det blev kroppkakor. Vi sa igår att detta få vi göra fler gånger. Dom blev goda och ungefär 50 st gjorde vi. Tuva åt 2, barnen var så hungriga så dom fick lite tidigare, så vi vuxna fick sitta ifred. 

Vi kollade på Robinson 2009 igår, det var inte bra, jag trodde inte att dom skulle komma till ett sånt skit ställe. Om man jämför med dom andra gångerna så har det varit jätte fint. Man få väl ge d några gånger. 

Idag händer det inte så mycket, jag har plockat undan lite och läser lite imellanåt. Jag fundera på att byta bok, fast jag vill ändå läsa ut denna. Få se hur jag gör. Kan ju gå tillbaka till denna senare, kanske inte fatta nått då!!!! Jag tycker att denna är seg och man kommer ingen vart i boken, läser Svensk maffia. Vill läsa "snabba cash", Hanna sa att den va bra.. Jag vill ju ha spänning när jag läser. Hoppas den andra är det. Svensk maffia är bra, men dom bara berättar hur alla mc-klubbarna är och lite sånt. Jag kanske byter bok.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0