Helgen över!!!

Min lilla tjej har sovit i sin säng hela nätterna lr iaf i helgen.. hihihi... Men nu har Tuva börjat komma upp, vet inte vad det är. Hon säger att det kommer spöken och vill sova hos oss... Det är ibland lite trångt med 4 personer i en 180*200 säng. Vi ska nog börja ha en lampa inne hos henne tänd, annars kommer jag få spunk på henne... Hahahha..

I helgen har det inte hänt så mycket. Tuva var hos farmor och farfar hela dagen, och Tindra sov 6 timmar den dagen så Mattias och jag hade det hur lugnt som helst. Jag bakade en sats med muffins och en sats med chokladbrownies. Måste ju bunkra upp, det vankas ju kalas snart =) Undra vem det är som fyller år????!!!!! Bakade en sats muffins imorse med =) F*n vad jag bakar, få passa på medans jag tycker det är kul!!!!!!!!!

Igår fyllde min lille bror år så vi var där en stund. Han fick pengar och godis. På förmiddagen var vi hos gammelmormor (mormor) och åt vofflor, gud så gott!!!!!!!! Innan vi åkte till kalaset så var vi på media markt och kolla om mp3 spelare, jag vill ha en som jag kan ha när jag är ute och går. Jag har en men den har för lite minne. Och använder jag radion så sprakar det när man kommer in i skogen eller några träd är ivägen, blir tokig när jag inte hör. Så jag vill ha en med större minne och så ska jag ha ljudböcker i den. Blir lite roligare då och gå. Måste ju fixa till mig innan sommaren kommer. Magen hänger och allt annat hänger med... Blir så trött på allt. Varför måste alla vara så fixerade vid sina kroppar?? Och modet det är ju helt åt skogen, en annann som har breda axlar och höfter, kan ju inte ha alla kläder. Så att Kapp Ahl ska öppna en massa jeansbutiker, tänkte åka dig o kolla på köpstan innan vi dra vidare till babysimmet, vill ha ett par nya jeans. Tänkte köpa mig ett par och sen sätta gummiband nere vid fötterna. Få se om jag har råd till ett par. Fick rabatter, bra med rabatter!!!!!!!!!!!!!!!


Kommentarer
Postat av: Helena

Mmmm vad goda de ser ut!!

2009-03-30 @ 15:17:15
URL: http://helenabengtsson.blogg.se/
Postat av: Anonym

Bara till att komma och smaka... =)

2009-03-30 @ 18:36:57
Postat av: Helena

I will..

2009-03-30 @ 22:16:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0