Handlat

Jag har nog blivit lite shoppingsugen. Beställd kläder på HM till mig som min släkt ska betala. (födelsedagspresent) bra när man har en ganska stor släkt... =) Här hemma händer det inte så mycket, man få passa Tindra hela tiden, hon stanna ju inte kvar där man lämnar henne. Hon kryper fram fast med magen i golvet, men nu ställer hon sig på alla fyra och försöker krypa men hon hamnar snabbt på magen igen... Min lilla tös är "stor" nu... Det är ju inte så att man är sugen på en liten till, men jag få nog vänta 3-4 år till nästa (hoppas jag) kommer.

Just nu är d ju ett underbart väder ute, man kanske ska ta sig en nypa luft ute.. Kanske ska gå på "bjasjakt" plocka undan bajset från hundarna... Tindra sover och Tuva är med Mattias en sväng..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0