Handlade

Igår var jag och barnen på maxi och handlade, skit kul... Barnen skötte sig!!!!
Det var blixthalt igår morse (igår), när jag körde till stan vid 9 tiden så låg det två bilar i diket. En stod på sidan och den andra stod på alla fyra hjulen. Min kompis kom och hälsade på, vi pratade en massa och hade det trevligt. Roligt när man få besök. Imon kommer några från algutsrum!!!! Vi gick i samma föräldragrupp. 
 
Jag trodde det skulle vara fint väder idag men icke. Men det är skönt ute.
Jag ska snart ta fram dammsugan, jag tycker att det blir skitit rätt fort. Vill ha vår NU!!!!!!!

Undra vad man ska önska sig när man fyller år??!!! Jag vill ha så mycket. Få väl önska mig d viktigaste, en NY kamera... Kan nog drömma mig bort om att få en ny.... =( men men..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0