Haft besök

idag har Tindra och jag haft besök av min morbrors tjejs dotter. Vi gick i samma föräldragrupp och har träffats lite på kalas. Hon hade gjort en sån god kladdkaka. MUMS... Så nu känner man sig som en tjockis, hahaha... Fast vi åt en sallad till lunch.. =) lite nyttiga iaf...

Imon ska inte min sällskapskompis gå med mig, hon är hemma med sin son som är sjuk. Få se om jag går iaf. Det skulle inte skada men det är ju så tråkigt att gå själv. Men man få väl ta sig i kragen och göra d...

Ska snart göra mat, idag blir d kyckling nuggets och pommes. Guldfåglens kyckling nuggets, dom är jätte goda...

Jag har fått mina böcker som jag beställd från adlibris, så det är nog bäst för mig att sätta igång och läsa... 3 st beställd jag... Har en massa på lager också...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0