Hade tråkigt

Igår var det ingen höjdar dag, Mattias låg inne och var bakfull, båda han och Tuva låg och sov, Tindra var trött och jag hade skit tråkigt.. Men jag klädde på henne och så gick vi ut till mamma. Sen på kvällen hände det inte så mycket.

Jag ska gå på bio nån dag i veckan med min kära svägerska. Jag undrar hur det kommer och gå med TIndra??!!! Fast det är ju inte mitt problem, men jag hoppas att hon är snäll och inte skricker hela tiden medans jag är borta. Igår när jag var och hämtade mat så hade hon skrikit hela tiden sen jag åkte och kom hem. 20 minuter, ungefär.

Vad melodifestivalen är kass. Inga bra låtar alls... Vi kollade på annat ist.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0