Full rulle

idag har Tindra tagit sig framåt i raket fart.. Så nu kan man inte sitta stilla förrän Tuva skriker: "Mamma ta bort Tindra hon tar mina saker". Och detta är bara början.. =P Man kan inte mer än skratta åt det.

Idag har det inte hänt nått, eller jo min pappa kom på besök. Dom hade varit i Thailand på semester i 2 veckor. Så han hade köpt kläder till barnen, fina kläder. Hoppas bara det blir fint väder i sommar så barnen kan ha d på sig..
Men vart ha d fina vädret tagit vägen??!!! Just nu ute är det disigt och tråkigt, typ november väder.. Jag hoppas nu att det blir fint väder. Det är ju ljusare på morgonen och kvällarna. Så jag måste verkligen ta tag i mitt liv. Ska ta en kvällspromenad när Mattias kommer hem så några kilo försvinner innan sommaren. Ska ta mig i kragen också och cykla till jobbet. Det är ju inte så hemst långt, kanske 1- 1,5 km.. Är ju inte så hemst långt =) tar bara 5-10 min, beroende på vädret (vindarna). Det blåser jämt här, iaf där vi bor.

Kommentarer
Postat av: Helena

Vill oxå ha fint väder så jag kan ta tag i mitt liv & cykla till jobbet..har 6 km men det går bra det med..tar bara 20 min.=)

2009-03-03 @ 12:25:05
URL: http://helenabengtsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0