Fruktansvärt ont

igår vid 2-tiden fick jag så j*vla ont i magen, visste inte om jag skulle hmm eller spy. Det var nästan som en värk, ont gjorde d iaf. Jag tog en panodil, men tyckte att det inte hjälpte men jag somnade nog en stund. Jag frös, var blå om läpparna och var allmänt dålig. Mådde med andra ord skit. Sen efter en stund som kom maten upp som vi hade ätit hos mormor, då blev det bättre. Men jag har fortfarande ont under magen på höger sidan. Trycker man där så gör d skit ont. Har ont idag med men jag mår bra annars. Vet inte vad det är. Var lite rädd att man skulle ta ambulansen in till akuten och kolla upp det. Men jag blev bättre på kvällen.

Det är lite mysko!!!!! Hoppas det inte är nått allvarligt!!!!!

Kommentarer
Postat av: Helena

Blindtarmen sitter väl på höger sida..håll koll nu så det inte är den som är inflammerad.

Kram

2009-03-08 @ 18:58:20
URL: http://helenabengtsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0