Fredag!!!!!!!!!!

Vad veckorna går fort, dom bara springer iväg.. Idag är vi hundvakt åt mammas valp, hon är ute på jobb. Så han kunde inte vara hemma så länge själv och vi skulle inte göra så mycket idag. Jag håller på med det gamla vanliga. Städning. Igår var jag på jobbet och gjorde mitt schema, men jag kommer ändå inte att få d förrän i mitten på april. Ska börja den 1 maj!!!!! Och det är snart... Fy det går alldeles för fort. Dom tror väl att jag är knäpp på jobbet, jag springer är och undrar om schemat hela tiden... Jag har suttit här hemma och gjort mitt schema fram tills jag ska ha semester.

Min kära sambo vill att jag ska jobba hela sommaren, men det vill inte jag.. Jag vill ju vara hemma med barnen. Så jag ska ta semester hela augusti om jag får vill säga. Då har jag jobbat 3 månader och sen vara ledig 1 och sen komma tillbaka igen. När jag börja jobba så jobbar jag kvällar i veckorna och sen varannan helg men då är d dagtid och kvällstid. Jag vill jobba så fram tills januari, vill inte skola in Tindra i september, då är han bara 13 månader och det tycker jag är alldels förtidigt. Tuva var 15 men det tycker jag med är förtidigt. Men vad gör man inte för att klara vardagen!!!! Jobbar jag så här så kommer vi att klara oss gått och väl. Så nu ska jag bara få min sambo till det med. Och det hoppas jag att jag kommer och få.

Nä nu ska jag fortsätta med städningen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0