Fint väder

Nu i eftermiddag blev det fint väder, såg på nyheterna idag att imon skulle det bli skönt man kanske ska tvätta och hänga ut det, första gången i år. Det lär bli flera gånger i år =)

Jag har fått reda på att många läser men inte kommentera! Det få ni gärna göra =)
Min kära "stora" dotter håller på att bli sjuk, hon hade hostat idag ute hela förmiddagen och var varm, hon hade vilat med, brukar inte göra det. Imon få hon vara hemma. Jag tog ett tag idag med dammtrasan, fy vad d blir dammigt fort. Mindre kul!!!!! Jag är inte vän med dammtrasan, blir inte städat så noga här hemma. Jag tycker att man hinner inte med att dammsuga förrän det är dammigt igen. =(

Bara två dagar kvar tills den stora dagen. Det händer två grejer då. Nån som fyller år =) och babysim, hoppas att det blir kul och vi få göra en massa roliga saker och inte samma sak HELA tiden. =P

Kommentarer
Postat av: Helena

Hmmm undra vem det är som fyller år då?? Minns inte riktigt, tror inte jag blev såå påmind förra året som jag borde;)



Jag håller med..Vilket härligt vårväder!!

Kram

2009-03-31 @ 19:16:12
URL: http://helenabengtsson.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jag kan fortsätta att påminna sig om du vill??????? =)

2009-03-31 @ 21:20:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0