Bakat

idag på morgonen har vi bakat blåbärsmuffins och chokladbrownis. Få se hur dom blir. Men smeten var god, hihihi... Vi ska fika hos mamma med blåbärsmuffinsen och den andra kakan ska jag ha imon till en kompis.

Igår hade vi besök av ett par kompisar. Alltid lika roligt att träffas. Dom har köpt en hundvalp, så hundarna stimmade runt här, vår stora hund är inte så förtjust i valpar. Han vill ha lugn och ro... Men det gick bra ändå. Han morrade lite, men han vill leka fast på hans vilkor.

Idag ska jag försöka börja mitt nya liv, jag ska gå en runda varje kväll, den tar ungefär 45 minuter. SJÄLV sk jag gå den!!! Då se hur d går. Det hänger väl me två hundar eller bara en, få se vilket humör jag är på ikväll. =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0