Är överlycklig!!!!

Inatt sov jag själv bredvid min kära sambo. Tindra sov i sin säng HELA natten. Hur underbart som helst. Hon var jätte trött igår men hon somnade inte förrän 21 och innan vi la oss så la jag henne i sin säng, hon protesterade inte ens. Sen somnade jag, hon vaknade nån gång inatt, jag stoppade in tutten bara och hon somnade om. UNDERBART!!!!!!!!!!

Hon vaknade imorse 06:40. Tidigt men underbar natt.... hahahahha...

Fick skattebeskedet igår, jag får tillbaka. Mer än jag har räknat med... Det är också underbart. Får ju inga pengar förrä i juni, börjar jobba som timvikarie i maj och är man timvikarie så får man ju inga pengar förrän i juni. Men men det läser sig alltid... Så det var en bra dag igår och inatt.

Vi hade besök av "glasstanten" igår, trevligt. Tuva och jag baka cupcakes som fika. Skit goda!!!!!!! Så dom ska jag göra fler gånger, men man kan bara äta 1 och det är ju ännu bättre....

Kommentarer
Postat av: Glasstanten

Grattis:D Haha, bara för att vi pratade om det säkert;) Muffisen var super goda! Så jag kommer gärna på besök igen!! kram

2009-03-28 @ 15:36:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0