Ångest

Jag har lite ånget för ikväll,jag ska gå på bio och Tindra är ju inte rolig på kvällarna. Hon ska vara hemma hos Mattias och Tuva, men deras kusiner kommer också. Det kommer att bli liv utan bara hmm... Men jag ska försöka inte tänka på hur det är hemma. SKA försöka ta vara på kvällen och jag vet att det kommer att bli hur bra som helst. Men hon har alrig varit borta från mig i mer än 20 minuter och nu kommer det att bli 4 timmar... Ojojojoj..

Jag kanske är lite nojig, men jag vill ändå inte åka samtidigt som det ska bli så skönt att få göra nått vuxet. Jag ska ju börja jobba snart och då kommer hon att vara borta länge från mig och på kvällarna också. Så det är ju på tiden att Mattias vet hur man gä på kvällarna.. =) (Puss på dig älsklingen, jag vet att du läser detta.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0