Ölands djurpark

Vi var där igår, men fy vad kallt.. Kunde ha klätt på oss mer kläder. Trodde inte att det var så kallt, men men. Den enda som hade det varmt var TIndra =) satt i vagnen med filt och handduk. Vi var där vid 10 och åker därifrån vid 2. Men man kan ju nästan djurparken, jag tycker inte att det är värt att betala 300 kr/ person och sen om man ska gå in till piratlandet så koster det 100 kr extra. Men min lillebror var snäll och fixade från hans jobb, 100/biljett. Skit billigt. Kommer bilder sen, kan inte ladda in dom i datan...

Idag har vi varit och röstat, kan ju inte komma och gnälla sen när man inte ens har försökt att säga vad man vill.
Behövde aktivera Tuva så hon fick cykla. Den dära cyklen är bra.. =)

V 24 kommer att bli en jobbig vecka. Jobbar måndag, tisdag, torsdag, fredag, lördag, söndag och måndag... ÅÅÅHhhhhhhhhhh men det blir pengar.. Sen är jag ledig i 2 dagar jobbar 1 ledig 2. Rätt skönt schema sen.

Håller på att få lite spunk på mina barn idag... Tindra få inte vara med alls... Så nu få jag ta henne...

Kommentarer
Postat av: Helena

VAAA kostar det 300:-/pers nu??

Vi hade tänkt att åka på fredag & överraska barnen efter skolavslutningen om det blir fint väder..

2009-06-07 @ 17:32:12
URL: http://helenabengtsson.blogg.se/
Postat av: Petra

Ja typ... Skit dyrt...

2009-06-07 @ 18:32:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0