Marknad

Igår bar jag och en kompis iväg till Algutsrums marknad med barnen. Vi var redan där vid 9, då var det inte så mycket folk men när vi skulle åka hem kom det en massa och man kunde knappt gå där med barnvagn... Hatar när människor bara stannar mitt iväg och sen står dom där som idioter och inte flyttar sig. ÅÅÅHHHHHHHHHHHH
Det var inte så mycket känningar... Vi köpte en väska, strumpor och godis.
Varmt var det med och trötta barn hade man. Men det gick ändå bra.

Idag jobbar jag ikväll, börjar om 4 timmar och 20 minuter =) JObbar 6 dagar nu på raken men sen är jag ledig 4 och då ska vi bege oss på semester... GUTT!!!! Hoppsa bara det är fint väder..
Barnen var hos farmor och farfar igår när jag jobbade, Mattias är och skjuter gris IGEN.. Men snart börjar jakten igen.. ÅHHHHH säger jag, då få jag tänka på hur jag lägger mitt schema för han ska ju jaga!!!!!!! Kan han inte hittan nån annan hobby =)

Nä nu ska jag plocka lite här,min kära lilla tös har stökat ner... =)
Saknar min älskling....

Kommentarer
Postat av: Helena

Jag saknar dig oxå!!

Kram

2009-06-29 @ 17:45:54
URL: http://helenabengtsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0