Måndag

Nu har jag jobbar klart mitt 6 dagars pass, jobbar bara onsdag och torsdag denna veckan, skönt!!!! Men nästa vecka jobbar jag 6 dagar igen... Men men har man gjort sitt schema så, får man skylla sig sjölv =)

Idag ska vi städa och vi kollar på mamma mu igen... Undra i vilken ordning... 3000???
Det blir nog en tvättmaskin också, få passa på medans det är fint väder... Men det är inte lika varmt som det var igår.. Och då var jag inomhus, JIPPI!!!!!!!!!!! Men jag solade lite när jag kom hem.

Det blev en liten rabareber paj på kvällen... MUMS...

Kommentarer
Postat av: Tessan

Jasså, du tycker jag e dålig på att uppdatera min blogg. Måste nog hålla med dig. Har haft fullt upp och nu kommenterar jag din istället för att uppdatera min, hehe. Få se om jag hinner skriva nåt imorrn...Jag vill också ha rabarberpaj...får du gärna bjuda på nån dag=)

2009-06-01 @ 22:42:36
Postat av: Petra

Ja det kan jag göra.. Du kan få en i examens present!!! Hur låter d???

2009-06-04 @ 10:46:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0