Gnälligt

Här hemma är det gnälligt, Tindra är förkyld och alltmänt gnällig... Det är inte roligt med sjuka barn, Tuva och jag är också förkylda men det är på tillbaka vägen.. Idag har vi varit på köpstan och handlat lite mat.

i helgen är jag själv hemma med barnen, Mattias ska hjälp nån med ett slakthus och snickra på det. Så på söndag kommer han hem. Jag började tänka efter när vi blev tillsammans och jag kom fram till att det är 7 år i år... Herregud!!!!!!!!! Vart har tiden tagit vägen... Fy vad fort tiden går... Min svägerska sa att dom hade varit ihop i 15år...

Kommentarer
Postat av: Helena

Ja tiden går så himla fort.. Vi har varit ihop i 13 år nu!! Snart är vi gamla & gråa du Petra;)

Kram

2009-06-07 @ 11:25:43
URL: http://helenabengtsson.blogg.se/
Postat av: Petra

Herregud säg inte det.. Vill inte bli gammal.. =)

2009-06-07 @ 17:07:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0