Funderar

Jag har redan börjat fundera på vad jag ska ge min älsking i present när han fyller 30 år... Han gör det i september, det är väldigt svårt att komma på vad han vill ha. Men jag har nog kommit på vad jag ska ge honom. (Kan inte skriva det för han läser här ibland)... Få börja spara till hans present =) Kommer att bli väldigt dyrt känner jag. =) Men men man fyller bara 30 en gång och jag vill att han ska komma ihåg sin 30 års dag.

Idag har jag solat lite men det är så varmt, jag klarar inte av när det blir för varmt, vill gärna att det ska flekta lite. Så man inte känner av att det bränns på kroppen. hihihi.. Har tagit lite kort idag på Tindra när hon går med lära-gå-vagnen, dom är fortfarande i kameran men det kommer.

Vi kan se havet härifrån vårt hus och det är precis bleke (vindstilla).. Man blir väldigt sugen på att bada i havet då. Bad Mattias sätta upp poolen idag, få se om han gör det ikväll när jag är på jobbet, kanske man kan bada imon i den.. Ska ju bli fint väder imon med... Underbart!!!!!!!!!!!!!!
Pratade med pappa idag och hans sa att det ska bli fint väder nu framöver och det ser jag fram emot, vi ska semestra och man vill ju ha fint väder då.. Iaf för barnen så dom kan bada och vi föräldrar kan SOLA... Jag bara längtar tills det är dags att ta vårt pickochpack å dra.......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0