Bara 1 kväll kvar

sen är jag ledig i två dagar.. Åhh så skönt.. Fast det har ändå gått fort.
Det har inte hänt så mycket, utan att jag har jobbar.. Mattias och barnen var och hälsade på mig på jobbet igår.. Trevligt!!! När dom hade gått så ville man att klockan skulle gå fortare..

Idag har jag dammsugar och plockat undan lite, fast det gör man ju varje dag iaf.. =)
Det händer inte så mycket i våran lilla familj.. Allt bara flyter på!!!!

Varje gång jag jobbar kväll så slutar jag klockan halv 10 men ikväll slutar jag klockan 9... Så skönt.. Fast det gör mig inget att gå till halv 10 men nån gång vill man ju gå lite tidigare.. Iaf på sommaren =)

Nu har min "kusin" fått en tjej.. Ska hälsa på henne senare när det har lugnat ner sig.. Måste ju få gosa lite bebis... =)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej hej...du bara jobbar o jobbar nu förtiden. Känns det bra? En annan har det ju ganska lugnt. Ska bara jobba torsdag o söndag denna vecka. Så om du har tid kan vi hitta på nåt i veckan.

2009-06-15 @ 20:11:43
Postat av: Petra

Vem är det som vill träffas??? Tessan????

2009-06-16 @ 12:12:37
Postat av: Jessica

Tjo stepsiss :P



Av en slump hittade jag just din blogg. Tänka sig!

Skönt med lite ledigt låter det som! Själv börjar jag på måndag...men bara fem veckor :)



Hälsa töserna



/Jessica

2009-06-17 @ 11:58:11
URL: http://jessicaia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0