10 månader

jag kan inte fatta att Tindra är 10 månader (igår) redan, fy vad det går fort. Vi var på kontroll igår och hon ligger under strecket och jag som trodde att hon hade gått upp massor. Men det var ingen fara med min lilla tös... Hon väger 8,9 kg och 72 cm lång. Hon har vuxit 5 cm på ca 3 månader. Jag jämförde Tuva och Tindra, när Tuva var 1 år så vägde hon lika mycket som Tindra gör nu.

Idag har jag tvättat 2 maskiner. Det är bäst att passa på nu medans det är uppehåll =)
Ska jobba ikväll åxå. Jobbade igår. Men imon är jag ledig men sen har jag 5 dagar/kvällar framför mig... Kan fortfarande inte fatta att det snart är midsommar... Tiden bara springer iväg...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0