Varit på mini semester

Vi åkt i söndags eftermiddag när jag kom hem från jobbet. Slutade vid två och åkte kl tre.. Det var snabbt packat och vi glömde bara Tindras matstol. =) Vi skulle till Kisa, till våran lilla hund, gud så söt han är... Det kommer snart bilder. När vi kom fram så fick vi grillad mat nere vid deras brygga vid vattnet. Hel mysigt.. Mattias och mannen i huset åkte och jagade på kvällen/natten. Det blev en galt och en kulting. Så nu har vi mat=) GOTT!!!!!!

På måndags morgonen åkte vi till Astrid Lindgrens värld, eller vi var där 10:30. Men herregud vad folk.. Jag blev så j*vla förbannad, när man ska kolla på teater vid en scen så sätter sig inte vuxna människor!!! Nä då står man upp så ingen annan ser nått bakom.... Hade en sån lust att skrika SITT NER... Men jag fick inte d för mattias... =( Barnen köpte sig en karlsson på taket, ett paraply och en bamsen.. Mycket nöjda var dom...
På kvällen åkter vi till familjens ena pojk och åt en massa god mat... Sen skulle ju herrarna ut på jakt men vi var där iaf tre timmar...

Idag efter lunch packade vi ihop och åkte hem. Vad det är skönt att komma bort men ännu skönare att komma hem. Borta bra men hemma bäst!!!!!!!!!! Nu sitter VI här i soffan, den lilla sover i sin säng och den stora är vaken... Jag säger bara det: hur gutt som helst när man få sitta själv i en soffa utan nått barn som klänger på en... =)



Här ligger han på Tuvas tröja....



Lillan i sitt esse!!!!! Trodde att hon kunde bära dom... Blev lite galen på henne på slutet!!!




Denna fastnade Tuva för!!!! Hon är minst i gruppen.. Men ändå stark!!!

Kommentarer
Postat av: Helena

Åh lilla vovven, så sööt!!

Vi åker till ALV på fredag+lördag..hoppas folk är lite vettigare då, haha;) Jag har oxå varit med om det att de vuxna står längst fram & skymmer hela jävla föreställningen..får se om jag tar mig mod & ton i år & skriker i högan sky!!;)

Kram

2009-07-29 @ 21:37:25
URL: http://helenabengtsson.blogg.se/
Postat av: Tessan

Åh, vad söta små hundbebisar...jag få väl ta o kolla på eran så kallade bebis sen då när ni får hem den=)

2009-07-30 @ 19:29:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0