Tangentbordet

Nu funknar inte dom tre sista bokstäverna i alfabetet. Iaf inte när jag ska skriva här, men ska jag skriva på world då funkar det. Allt är mysko. Nu få jag sitta och trycka på nått som heter specialtecken och ta fram dom bokstäver som jag ska använda. Lite jobbigt!!!!!!

Nu är jag gräsänka IGEN.. Men han kommer nog imon, hoppas jag. Han skulle iväg och jaga. Jag skulle försöka skruva ihop en barnsäng till Tindra men jag fick ge upp, gick inget vidare. Finns ingen beskrivning. Innan Mattias åkte sa han att detta klarar inte du att skriva ihop, men jag skulle visa honom. Han fick rätt!!! Jag kunde inte. Han få göra det när han kommer hem. Barnen och jag ska inte göra så mycket ikväll, bara ta det lugnt.

Igår somnade Tindra i sin säng men hon vaknade bara efter en stund, hoppas hon sover längre ikväll. Jag fick sovmorgon idag, det var gutt!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0