Ta vara på varandra

Vi måste ta vara på varandra, livet kan vara väldigt kort. Det är inte gränare på andra sidan. Fick veta igår att grannen till oss har gått bort =( mycket tråkigt. Pratade med en kompis igår och vi pratade om att man ska vara glad för det man har. Sluta gnäll för det lilla, det är inget emot den familjen går igenom nu!!!! Tänker på er!!! Ta vara på alla nära och kära och vänner!!!

Jag har tvättat två maskiner idag så nu är tvättkorgen tom, iaf ett tag till. Igår besällde jag kläder till TIndra, hon fyller snart år.. Fy vad tiden går. Få nog överlägga hos Mattias om ett barn till =) Kanske ska skaffa en rätt snart nu när man ändå är i småbarnslivet... Väntar man längre så blir man nog bekväm . Jag är rädd för att jag kommer att bli det.

Nu är min ledighet slut =( jobbar helgen. Men efter det är jag ledig i tre dagar till... LYXIGT... Då ska vi på en mini semester. Mer berättar jag senare... Ska snart cykla till jobbet, börjar om 1 timme och 20 minuter... BLÄÄÄÄ hoppas dom är snälla mot mig ikväll =) Fast det brukar dom vara...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0