Semester

Vi har varit på semester i Böda 4 dagar. Åkte i torsdags och kom hem i måndags. Fint väder hade vi med, det brukar vi aldrig ha när vi åker dit, i fredags låg vi på stranden och gottade oss, lördagen var det inte så fint på förmiddagen men på eftermiddagen blev det fint väder men då låg vi vid husvagnarna och solade. På lördagskvällen var vi på lammet och grisen, vi har kommit på att det går inte åka dit med 4 barn så nästa år ska vi åka dit själv. Så kanske man få lite lugn och ro. =)

Vi kom hem i måndags och då vankas det jobb igen. Igår jobbade jag och det var bara jag som var ordinarie med 4 vikarie. Herregud vad jag var trött i mina ben när jag kom hem. Det var bara 2 som hade deligering, jag sprang mellan 2 avdelningar och och ge mediciner. Det funkade det med, satte mig först kl 21:00. Det var bra att springa så för man kom åt inga kakor eller annat onyttigt.

Idag ska jag tvätta, har 2 maskiner till sen har jag tvättat upp kläderna vi hade med oss. Få se om jag orkar/har lust att tvätta. =)

Fy vad det regnar nu!!! Fast alla säger ju att vi behöver regn...
Tuva har sin kusin här och just nu slåss dom där nere... Vilka barn!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0