Letar letar

jag sitter och kollar på hemnet, har hittat tre hus som jag kanske skulle vilja ha, iaf ett. Det ligger i Elverslösa i Kalmar. Men lite för dyrt för oss som inte tjänar så mycket. Men det är precis som vi vill ha det. Ska prara lite med min kära sambo, måste ju tänka på att vi måste köra med båda bilarna till jobben.

Nämde för honom att jag vill ha en ny mobil, det var inte så populärt vill jag lova men det skiter jag i... Ska bara ha den.. Sen KANSKE jag är nöjd =) ett tag... =)

Idag har vi varit hos en kompis i Bergkvara, riktigt trevligt. Det få vi göra om. Sen åkte vi och handlade, mindre kul men man måste ju ha mat, annars dör man. Fast man dör om man äter med =)
Innan vi åkte till Bergkvara shoppade jag lite på baronen. rengörningskrämer och två tunikor.. Herregud så snygg jag kommer att bli =) Som en prinsessa....
Fick HM kartalogen idag, vad fina kläder det finns till barnen, tur att Tindra snart fyller år.... Hoppas att hennes gudmor och gudfar köper nåt fint!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Snälla gudmor och gudfar hon har!!!!!! (Skillnad mot andras)
Min lilla tjej fyller om ungefär 2 veckor.. Herregud, kanske dags för en till??!!!! Ska nog vänta 3-4 år iaf... Eller vad sa vi Hanna??!!! 5år??? Kommer inte ihåg men en till ska vi iaf ha... Nä nu ska jag dra mig till sängs om en stund och läsa lite.. Har beställt en ny bok igen, vet bara inte hur jag ska få tid till att läsa!!!! Men jag tar mig den tiden bara... Varje litet ögonblick då tar jag fram boken och läser, helt underbart...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0