Klippt mig

Idag ÄNTLIGN klippte jag mig, har väntat på denna dag sen jag bokade tid =) Det är så skönt med nya fresyrer. Jag var och klippte mig i stan, det blir nog fler gånger där. Hon som jag klippte mig hos var väldigt bra. Känner henne lite =)
Efter klippningen så gick jag lite på stan själv tills min kompis hade lunch, vi lunchade och hade det trevligt.

När jag var klar på stan så åkte jag till netonnet och köpte oss en ny dammsugare... Herregud så bra den är!!!! Helt gudomlig. Vår förra var dålig så nu är det NÄSTAN roligt att dammsuga. Det blir rent.....

Igår var vi i torpet, åkte direkt efter att jag hade slutat jobba. Grillade på kvällen och GUD så gott det är med grillmat... Hon är så duktig på att göra såser, man dricker nästan dom.. =)
Senare på kvällen så gick vi en runda allihopa, det var skönt väder ute. Tur att man har så snälla släktingar, jag hade ju glömt kläder till barnen och mig så vi fick låna.. =)

Kommentarer
Postat av: Helena

Tack för idag..du blev så fin så=)

2009-07-13 @ 19:41:08
URL: http://helenabengtsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0