Helgen närmar sig

Jag har en fin helg framför mig, på jobbet =( men sen jobbar jag bara onsdag och torsdag sen är jag ledig i en vecka.. Det ska bli rätt skönt... Ska inte göra nått...

Igår var jag i stan och träffade en kompis. Vi hade det jätte trevligt, det var ett tag sedan vi sågs. Det var mycket skvaller som sas igår =)

På kvällen åkte vi till min morbror och grillade, var inte hemma förrän halv 12. Men trevligt var det. Tack för en underbar kväll igår och på dagen med... =)

Idag tvättar jag, vet inte om jag vågar hänga ut tvätten, men jag ska nog göra ett tappert försök. Det är typ strom här, det torkar ju snabbt då... Men regnet hänger i luften, hoppas att det inte börjar och regna.. Vill tvätta klart så slipper jag den överfulla tvättkorgen...

Nä nu ska jag gå ut och hänga upp tvätten så den hinner torka innan jag ska åka till jobbet...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0