Glömde

skriva att det går jätte bra med att ha Tindra i sin säng om nätterna. Hon har accepterat att sova själv men det tar ungefär 1 timme och lägga henne. Hon har peppar peppar sovit till 04:15 två nätter i rad... Men sen ska hon upp till oss men det kan jag acceptera, ska ju ändå snart gå upp =) Men jag är jätte stolt.. Så ikväll hoppas jag att hon sover när jag kommer hem från jobbet =)

Min lilla tjej börjar blir stor nu!!! Hon går lite mer nu än att krypa... Och hon fyller om två veckor 1 år.... Blir lite ledsen!!! Redan 1 år!!! Herregud...Vill ju ha henne liten ett tag till...

Kommentarer
Postat av: Helena

Vad fint du fått det här på bloggen, jag känner mig lixom hemma ha ha;)

2009-07-24 @ 19:05:44
URL: http://helenabengtsson.blogg.se/
Postat av: Petra

Hahahaha.. Jag tänkte att jag tar den bakgruden, du har ju gjort fint på din...

2009-07-25 @ 15:43:43
Postat av: Jessica

Haha, ett år är väl ingen ålder ;)

2009-07-29 @ 15:34:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0