Vilket väder

Imorse var d fins väder, minusgrader och sol, nu SNÖA d... Att vädret inte kan bestämma sig... Vill gärna ha snö, men då kan det ju vara minusgrader med och sol, då är det helt underbart.

Idag har jag varit lika duktig som dom andra två dagarna. Gick min runda imorse och sen tog jag en annan innan jag hämtade Tuva, fast då hade jag mammas hund med, han är duktigare på å gå i koppel än våra. Det är roligare o gå när inte hunden dra. Annars så har jag inte gjort många knop idag.
Var duktig idag, gick upp vid 07:20, för att Tuva äter ingen frukost, men idag gjorde hon d. Hon var vaken ett tag också innan hon bad om frukost, går hon upp senare så vill hon inte ha frukost. Men hon är svår väkt... Så det tar lite tid innan hon vaknar...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0