Varit duktig

fast det är söndag, så var jag och Tindra ute och gick. Vilket skönt väder... Tuva var hemma med Mattias, hon är inte riktigt 100. Hon klagade på att hon hade ont i huvudet och i magen men nu har hon ätit och är lite bättre. Denna veckan går hon bara 2 dagar på dagis, dom har stängt på onsdag. Så då få hon vara hemma med mig och Tindra.Vi få hitta på nått roligt. Ska kanske gå ner till gammelmormor, jag kan ju lämna henne där och sen tar vi dagliga runda med vagnen. Tuva brukar vilja vara hos gammelmormor själv.

Iidag har jag varit och hälsa på på jobbet. Dom blev glada att jag kom förbi. Det är uppskattat då. Saknar jobbet lite, iaf arbetskamaraterna.

Nu har vi ätit hasselbakspotatis, sås och rådjursryggbiff. Gott. Så snart ska jag göra en kladdkaka. MUMMA....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0