Vardagen

Är i full gång nu, idag var d första dagen jag tog vagen och var ute och gick i 1 timme... Min kära kompis har kommit hem nu så nu är d som vanligt igen... Efter jag hade varit ute o gått så gick jag in till mamma och hämtade hennes mammamia film och kollade på den. Men det blev inte så mycket kolland för Tindra var vaken, få kolla på den senare ikväll...

Sen tog jag vagnen igen och gick ner o handlade så nu ligger hon ute o sover i vagnen, min lilla busan....
Tuva sitter och äter flingor med mjölk... Snart ska jag börja med maten... Idag blir d järpar, inlindade i bacon.. Fettigt och gott...

Kommentarer
Postat av: Anonym

Gör ni något speciellt på fredag?

Jag vet ju inte om jag måste hoppa in & jobba eller så i poolen, men annars vore det kul att äta lite bullar ihop;)

Kram

2009-01-13 @ 19:31:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0