Tråkigt väder

Varför kan d inte vara fint väder??? Tycker inte om när d är grått o trist.. Såg på vädret att d ska snöa imon, jag har inget regnskydd på den nya vagnen, så jag vill inte ha snö... Jag har varit duktig idag igen, gick runt guldfåglen. Jag gör d tre dagar i veckan men skulle behöva göra d mera.... =)

Fick veta idag att dom ska öppna en avdelning på mitt jobb och att dom ska söka undersköterskor, så då ska jag söka jobb.... Hoppas dom kommer ut snart så man kan söka och hoppas jag får ett jobb med, då är framtiden säkrad... Vill så gärna ha en fast tjänst... Snart ska jag klä på mig och Tindra ytterkläderna, ska hämta Tuva på dagis..
Sen var denna dagen slut...

Kommentarer
Postat av: Helena

Okej..då får vi ta det en annan gång!!

2009-01-14 @ 15:07:11
URL: http://helenabengtsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0