Tråkig dag

Kalaset igår var trevligt. Man få träffa sin släkt, båda barnen skötte sig. =) Fast sen när vi kom hem tog det 1½ timme för Tindra att somna, 23:30 somnade hon. Nu sover barnen IGEN. Tindra ute och Tuva i vår säng.
Idag spelar min lilla syster innebandy i Borgholm, vet inte om vi ska åka och kolla. Det är rätt skönt väder ute, man kanske ska ta sig en runda. Vi åt en massa god mat och chips igår, behöver ju gå ner dom kilona... hahaha..

Om 2 veckor åker min pappa och hans familj till Thailand, stanna där i 2 veckor. Jag VILL också åka dit. Försökte muta min lilla syster igår men det gick inget bra. SÅ jag få snällt stanna hemma....
Annars händer det inget idag, typ det gamla vanliga, plocka undan och lite sånt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0