Plus grader igen

Kan d intefå vara snö när det är vinter??!!! Nä då ska det vara kallt ena dagen och varmt andra dagen, kan inte bestämma sig alls hur d ska vara... Men men jag längtar ändå bort till varmare bredgrader. Varför inte Thailand som alla andra åkter till??!!! Skulle vara underbart...

Idag har d inte hänt nått. Eller lite har jag gjort, rensat i Tindras garderob, så nu har hon större kläder, så slipper hennes kläder sluta 3-5 cm över handleden. Stackars barn men nu har hon större. Sen har jag plockat lite men d gör man ju varje dag annars. Inget nytt.

Imon bär d av till bvc och affären. Ska träffa en kompis i kalmar så vi kan handla ihop. Hon går ju ändå bara hemma och gör inget.. hihi...
 
Ska fixa maten snart...


Kommentarer
Postat av: Helena

Då kanske vi springer på varandra, jag ska oxå inåt staden med en kompis=)

2009-01-19 @ 19:37:51
URL: http://helenabengtsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0