Nästan vardag

Idag har Tuva börjat på dagis efter all ledighet... Hon tyckte nog d va roligt..
Igår gjorde jag och mattias kroppkakor, det var hur gott som helst... MUMS... Ska äta några till lunch...

I måndags så var mattias bror och hans familj här, det var ett tag sedan vi sågs så det var roligt att dom kom... Man fick snacka av sig lite med svägerskan, man behöver d... Hon är guld värd...

Igår fick jag rycket, så nu ska jag sälja mina vagnar och köpa en NY... Så ikväll kommer vagnarna ut på blocket.. Ska bara ta några bilder på dom så få mattias fixa d när han kommer hem...

Gammelmormor ska hämta tuva idag så jag få d lite lugnt.. Vet inte om jag ska börja plocka undan alla julsaker, lr saker har vi inga men julgardinerna och stjärnorna??!!! D få nog bli så... Man hinner en del om TIndra sover och Tuva inte är hemma... =)

Kommentarer
Postat av: Helena

Va kul!! Vad blir det för någon vagn nu?

2009-01-07 @ 16:16:31
URL: http://helenabengtsson.blogg.se/
Postat av: Helena

Jag ser ingen bild:(

2009-01-08 @ 15:52:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0