Missnöjd...

Har varit hos frissan idag, jag ser ju för f*n ut som en kille... Hon har klippt för rakt vid öronen... Och ni få inte ser en bild heller... Är inte alls nöjd... Men det växer ju... Hoppas att det blir bättre... Ska färga d imon, mörkt. Hoppas det blir bättre.
Idag har det inte hänt så mycket, vi var hos gammelmormor en stund sen kom pappa på besök.
Jag gick ner till frissan, det var kallt men ändå friskt.. När jag gick därifrån så var det skönare.. Skulle kunna gå mera men jag har ingen å gå med. Fast man kan ju gå själv, men då tar man sig inte för att klä på sig och gå en runda. Men mitt lilla nyårs löfte (för mig själv) är att jag ska ta mer tid för mig själv, iaf med ett barn. Ta vagnen och gå en runda iaf, det behöver ju inte ta mer än 1 timme lr nått... Och försöka äta godis och sånt 1 dag i veckan... Inte alla... hahahahha... Kan ju inte lova fult ut.. Men en stund iaf...

Jajaja livet kan ju inte vara perfekt.... =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0