Lite sammanfattning

Har inte hunnit skriva varje dag men här kommer lite:

I torsdags så var vi hos mina kusiners kusin, hon har köpt hus i Skogsby och så ska hon ha barn i juni. Dom bodde också i renoveringsobjekt, men det blir nog fint när d blir klart. Vi åkte dit efter dagishämtningen. Tuva och Tindra fick ett paket av sin gudmor och kusinerna. Tindra fick en body men fem myror är fler än fyra elefanter och Tuva fick en fin tröja med fåglar på. Dom blev glada av att få paket. Och jag med, slipper ju köpa. hahaha..

Igår var vi hos ett par kompisar så Tuva fick leka med sin kompis Ludwig. Vi stannade där i fyra timmar, sen blev d gnäll och lite skrik. Så det var bara till att klä på sig och gå hem. 

Idag är Mattias och laga sin bil så snart har två bilar igen. Slipper man låna bil, men d är rätt bra, behöver ju inte betala bensinen... hihihi... Vid tre tiden idag ska vi på kalas,min syrras man ska fira sin 35-års dag..

Jag har anmält mig och Tindra till babysim, men jag står som reserv. Så vi få se om vi kommer med. Hoppas hoppas..
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0