Helgen snart gången

Varför går helgerna så fort??? Man hinner ju inte tänka söndag förrän det är söndag. Jag tycker dagarna går fortare när man har fått barn men ännu fortare när Tindra kom. Hon är redan 5½ månad.

Igår gjorde vi inte så mycket. Jag bäddade rent i sängarna, tvättade och sen var vi inne hos mamma och åt mat. Älgfärsbiffar med potatisoch sås. Sen till efterrätt glass med coctailbär. Gott...

Idag ska jag kolla våra lotto som vi fick av mormor på juldagen, hoppas att vi har vunnit några miljoner.. hahaha.. Tror inte d men nått kan man väl vinna... Jag åter kommer om vi ha vunnit nått. Sen skajag och mamma ta våra ben och gå ensväng. Man behöver d.Tindra sover bäst när vagnen rör sig, Tuva är ju inte så förtjust att gå en runda, så dom dagarna hon är hemma går man inte.

Nä nu ska jag ta tag i huset lite, finns och göra varje dag.JIPPI!!! Man är aldrig sysslolös.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0