Det är snö ute!!!!

Idag när jag och barnen åkte till Kalmar för att vi skulle kolla på när pappa spelade bowling... Det gick inte så bra sa han. Jag kan ju inget om sånt. Men jag tyckte d såg bra ut. Vi kom dit kl 10:40 då var det kallt ute, när pappa hade spelat klart så hängde han med och handlade, då snöade ute och klockan var 12:40... På två timmar hade det börjat å snöa.. helt otroligt. Men smön skulle ju ha kommit vid jul, inte NU... Tuva hade ätit en halv tallrik med gröt till frukost, när vi kom till bowlinghallen så skulle hon ha fika. Så hon tog en semla och hon åt HELA, den var rätt stor. När vi handlade så tog hon en banan, hemma åt hon 4-5 clementiner, 1 tallrik med flingor och mjölk och sen tacos på d. Sen gjorde jag en kladdkaka och godis köpte vi... Idag har hon ätit som aldrig förr... Det är mycket för att vara henne....

Imon få vi nog gå ut och leka lite i snön om den är kvar vill säga... Jag ska färga håret åxå.. Och sen ska vi på kalas på kvällen. När ska man städa ut julen???? Nån som vet???

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0