Bvc besök

Igår var Tindra på bvc- besök, hon skulle få sin 5 månaders spruta och så gjorde vi läkarbesöket samtidigt. Fast min lilla skrutt är 5½månad snart 6. Vart har tiden tagit vägen?!!! D går så snabbt.
Men allt gick bra, hon är "godkänd".. Hon sa inget när sprutan stack in i benet... Men idag är d lite värre, hon har feber och allmänt hängig och gnällig. Så idag få vi d roligt. Hon sover just nu SJÄLV i sängen då är hon inte pigga alls. Inte som Tindra är på morgonen, glad och sprallig. Idag ligger plat säger inget, bara lite gnäll och kokhet i pannan. Efter att hon hade fått alvedon så spydde hon som en fontän. Så d var bara till och ta av henne kläderna och byta lakan.

Tuva vaknade 06:45, och det är jag glad för, slipper stå och tjata på henne att hon ska gå upp. Vi är snart på klädda och redo för att gå till dagis. Rätt skönt att komma upp på morgonen.

Igår testade jag lite välling till Tindra, d gick rätt så bra. Hon somnade och jag fick sitta SJÄLV i soffan. Det var underbart. Ska försöka med lite varje kväll och sen öka på. Så få vi bort ett amningsmål. Men på nätterna så fortsätter jag och amma om hon blir hungrig. Men d är bara att få sitta själv en stund det är guld värt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0