Bibloteket

Igår var jag med Tuva på bibblan. Det gick bra, vi lånade böcker och två filmer. Sen tog jag två cd skivor som nån har läst in en bok. Just nu lyssnar jag på "flickan under gatan". Fast man fattar ju lite då och då. Barnen kan ju inte vara tysta. Men man få passa på när Tindra sover och Tuva på dagis. Jag får nog skaffa mig en sån mp3 som man kan få in cdböckerna som jag kan ha när jag är ute och går. Det går bättre då.

Idag har jag inte gjort nått, lr jo jag har betalat alla räkningarna. Skit kul.... Alla dessa j*vla räkningar...
Snart ska jag gå och hämta Tuva. Hon ville inte gå till dagis idag,men imon är dagis stängt, då få hon vara hemma. Och jag ska handla mat imon. Mindre roligt men mat måste man ju ha, annars så kan det bli gnälligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0