Är skit nöjd

Jag tog med mig Tindra och åkte in till stan igår... Träffade min kära kompis och hennes bebis. Hon fick vara mitt stöd under vagnletande. Vi började första på babyproffsen, men sen så kom vi inte längre än dit. Jag hittade min vagn som jag ville ha, hon har likadan min kompis och är skit nöjd. Jag köpte mig en baby travel 3 hjul.. Dom skulle ha en kampanj på den vagnen på måndag, köpte man en sån vagn så fick man en åkpåse på köpte. Men jag köpte min igår så jag frågade om jag åxå fick en åkpåse... D fick jag.. Så nu har min lilla prinsessa en röd vagn med en svart åkpåse i...
(Glömde min kamera hos ett par kompisar igår, så bild kommer senare)

Vi gick lite på stan åxå. Det är inte ofta man gör d, få ju passa på. Där gick vi med likadana vagnar med samma färger, hon har en svart vagn med röd åkpåse, jag har en röd vagn med svart åkpåse...

Man vill ju bara ut och gå med den nya vagnen, men jag kom på att jag glömde köpa regnskydd... Så jag hoppas att nu i dagarna att det inte ska regna. Då kan jag inte gå... hihihi...

Jag måste säga det igen jag är j*vligt nöjd med vagnen.. Det är en sån skilnad mot den vagnen jag hade... 


Kommentarer
Postat av: Helena

Vad kul!!!!!! Det är alltid lika skoj med nya vagnar=)

2009-01-10 @ 10:23:17
URL: http://helenabengtsson.blogg.se/
Postat av: Anonym

Du behöver inte tjäna en slant nu då & sälja din telefon?? Var snäll & tänk på att jag snart fyller år;)

2009-01-11 @ 17:46:44
Postat av: Sofia o Melvin

Va roligt me ny vagn!

Här blir det väl aaaaldrig fler vagnar suck

2009-01-11 @ 20:00:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0