Är så glad!!!

Har jagat min chef i två dagar men hon ringde äntligen igår kväll. Jag har hört att det ska öppnas en ny ( ny och ny men den gamla) avdelningen för dementa. Så det ska komma ut 6 nya tjänster, men bara låga tjänster det klara ju inte en barnfamilj på. Men innan jag hann fråga om dom tjänsterna så sa hon att hon hade ett vik (tjänst) till mig. Blev så glad, jag ska börja ochjobba varannan helg och kvällar. Kan inte skola in Tindra förrän hon är 1 år. I maj ska jag börja jobba, men inte fullt, ska ta några kväller i veckan. Vill ju spara dagar inte ta slut på dom med en gång.

Måste ta tag i och ringa försäkringskassan och höra hur man ska göra o.s.v.

Kommentarer
Postat av: Helena

Grattis det var kul att höra!! Det är ju perfekt att kunna spara lite dagar på det viset ju & samtidigt ha foten inne på jobbet & få möjligheten att få större tjänst sen=)

Kram

2009-01-22 @ 08:56:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0