Vilket väder

När man vaknade idag så hade det kommit mer snö, varför?? Det ska ju ändå smälta bort i veckan, det ska ju bli mildare... Igår var vi och grillade korv med svärmor och svärfar i Lunda. Trevligt och gott var det med. Det är lite mysigt att grilla ute i snön och ha fika med sig.

Min pannkakastårta var god, den tog nästan slut. Hundarna fick smaka också av den.. Alla mäniskor ska ju ha barn.. När jag ska börja jobba går alla hem med magarna i vädret och ska föda typ när som.. Det är ju lite så att man blir sugen på en till.. Fast jag vill nog vänta iaf 3-4 år, så Tindra få vara liten ett tag till... Men tiden går ju så fort.

Igår losnade min tandställning som jag har bakom tänderna, så nu MÅSTE jag ju gå till tandläkaren.. Vill inte och har ingen lust heller.. Men jag kan ju inte gå och irritera mig på att det är vast bland tänderna. Blir ju helt galen...

Idag händer det inte så mycket, typ det gamla vanliga. Plocka iordning, ta undan rentvätt och allt annat som tillhör...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0